جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۰
کد خبر: ۸۳۸۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
یک مداح اهل بیت (ع):

جلوه‌ سوگ گامی برای مقابله با جنگ نرم

حاج محسن مرادی مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه برپایی نمایشگاه جلوه سوگ در میدان امام حسین(ع) می‌تواند گامی موثر برای مقابله با جنگ نرم باشد، گفت: دشمن می‌خواهد حسین حسین گفتن را از ما بگیرد و ما نباید چنین اجازه‌ای به آن‌ها بدهیم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محسن مرادی برگزاری ویژه برنامه‌های محرم را در کنار شیوه‌های مرسوم عزاداری، لازم دانست و اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها برای اشاعه فرهنگ حسینی و عاشورایی بسیار عالی است، البته باید به محتوای برنامه‌های ارایه شده نیز توجه کرد. 
 
این مداح اهل بیت(ع) با اشاره به تغییر شرایط و خطرات جنگ نرم، تصریح کرد: به هر حال نسل‌ها تغییر پیدا کرده و دوران، دوران اینترنت و رایانه است. الان زمان جنگ نرم است و دشمنان سخت کار می‌کنند تا به قول معروف این حسین حسین گفتن‌ها را از ما بگیرند. 
 
مرادی در ادامه اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها باعث می‌شود که هم مردم با شور و شوق امام حسین(ع) و هم با باطن و اهداف اصلی قیام عاشورا آشنا شوند. 
 
وی در آخر گفت: جلوه‌ سوگ بسیار کار پسندیده و خوبی است و انشا الله خداوند بانیان این نمایشگاه که فرهنگ امام حسین را احیا می‌کنند، خیر و عافیت دهد. 
 
برچسب ها: جلوه سوگ
نظر شما